كراتينين 4.1 و نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : pkdcured.org

 كراتينين 4.1 و نارسایی کلیه

كراتينين 4.1 سطح بسیار خطرناک برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. کراتینین یکی از سموم در بدن تولید است و با برخی از ضایعات آنها توسط کلیه مرخص می شوند، افزايش كراتي نين معنی است دچار اختلال عملکرد کلیه و ساخت بسیاری از مواد زائد در خون. خب پس دياليز مورد نیاز یا نه در چنین مواردی?

آیا من نیاز به دیالیز با كراتي 4.1?

مقدار مرجع كراتي نين بيمارستان به بيمارستان متفاوت است، اما به طور کلی آن را در حدود 0.5-1.3mg/dL است. كراتينين 4.1 بسیار بالاتر از سطح عادی است، اما نه به اندازه کافی جدی به بيماران تحت دياليز قرار داده است. تحت چنین شرایط، درمان مانند میکرو چینی پزشکی Osmotherapy (http://www.kidney-arabic.com)می توان به ترمیم کلیه خسارات اعمال می شود. و تا زمانی که بهبود عملکرد کلیه اضافی كراتي مرخص خواهد شد و همچنین كراتي نين پایین کاهش داده می شود.

در چه كراتي سطح دياليز مورد نیاز است؟

در اکثر موارد، دیالیز تا سطح کراتينين به 5 افزایش می دهد اما برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ناشی از دیابت, آنها معمولا دياليز زودتر عوارض شدید دیابت شروع است لازم نیست.

دیالیز بیماران مبتلا به نارسایی کلیه توسط تصفیه خون که در طی آن مواد سمی و زباله های دیگر می توان حذف می کند. تأثير درمان موقت است عملکرد کلیه برگرداندن نیست می توانید. همچنین به این دلیل که چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه نیاز به انجام دياليز است شروع به طور منظم یک بار. دياليز کابوسی است و خطر، بنابراین دياليز شدن پیگیری شایع برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. همانطور که می دانیم کلیه ارگان که مسئول است تصفیه خون، بنابراین اگر آنها می خواهند برای جلوگیری از دیالیز، آنها باید در مرحله اول بهبود عملکرد کلیه.

زمانی که افزایش کراتینین سرم به 5 باید دیالیز را شروع کنم؟

دیالیز که افزایش کراتینین سرم به 5، اما هر نارسایی کلیه مبتلا به كراتينين 5 در دیالیز باید معنی توصیه می شود. سطح کراتینین تنها یکی از عوامل است که تصمیم می گیرید که آیا بیمار نیاز به دیالیز یا نه شروع است. در صورتی که بدون عوارض شدید مثل تهوع، استفراغ، خارش، ریوی ادم و نارسایی قلبی، حتی اگر خود كراتينين 7 5,6 و حتی افزایش یافته است در درمانگاه، بعضی از بیماران بدون دیالیز زندگی می تواند.





:: بازدید از این مطلب : 1769
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: